sunbaby anladım. Allah yardımcınız olsun inşallah. Ama kendinizi çok üzmeyin çünkü geçiyor. Tadını çıkarın. Yıpratmayın kendinizi.
Biz çok sıkıntılı günler geçirdik uyku konusunda. Size moral olsun diye söylüyorum. Gecelerce ağladım. Deliksiz 1 saat uyuyamaz oldum. Hatta bir kere ayakta uyumuştum bebeğim kucağımdayken. 7 aylıktı galiba. Bebeğim yere düşmüştü ona bile uyanamamıştım ayakta uyurken. Neler neler…
Ama inanın geçiyor. Hiç geçmeyecek gibi geliyor biliyorum. Bana artık ömür boyu uyumak haram diye düşünüp ağlamaktan içim dışıma çıkardı 😂
Bir şekilde geçecek, büyüyecek. Moralinizi hep yükseltin.