Keşke umut verebilseydim😊 bizzat atak konusuna inanmayan ben dibini yaşadım. Oğlum 7 aylık oldu hala uyku düzenimiz sıfır diyebilirim. Şu an ayaklarımda sallıyorum kan gitmiyo artık ayaklarıma. Ama atak haftasından etkilenmeyen bebelerde var umudunu yitirme arkadaşım 🌼🌸