Acelyaumay Ne zaman bebeğimle dışarı çıksak tüm düzeni değişiyor. Ağlamalar kolik atakları artan gaz sancıları vs bir gün kafa dağıtalım diyoruz sonraki günler felaket oluyor. Sizde yaşıyor musunuz böyle durumlar
BelisMelis411 Acelyaumay evet malesef 20 ile 23 arası sancılarımız oluyor herhalde sürekli ağlıyoruzzzz