9 ay 14 günlük kızım. 9 aylık olduğundan beri emmeyi iyice bıraktı. Sabah aksam emiyo sadece. Dün gece emmedi bu sabah da emdi kustu sonra Bayadır hiç kusmamıstı sütü geri çıkarttı.. Tamamen bırakcak sanırım. Devam sütü aldım ama biberon da kabul etmiyo ki. Su içiyo biberonla süt içmiyo. Kahvaltısının yanında az az kasıkla veriyorum gece yatmadan muhallebi şeklinde veriyorum. Yani şuan napmam lazım hiç bilmiyorum. 9 ay emzirdin yeter diyo annem. Ama anne sütü yada mama alması gerekmiyor mu? Bu ayında devam sütü verenler ne kadar veriyor yada emziren anneler ne kadar emziriyor bana Bi akıl verin kızlar 🙋♀️