iby yaklaşık 40 çıktıktan sonraydı galiba şuan tam hatırlamıyorum dikişlere bir şey olmaz bebekle ilgilenirken ne kadar aşırı hareket yapabiliriz ki zâten ama acı batma tabiki de olacak eğer akıntı iltihap yoksa sıkıntı yapmayın bi de Doğumdan sonra hiç kadın Doğuma kontrole gittiniz mi