Sabah erkenden tartıldım, 63.2 ile bu sürece başlamış bulunmaktayım.
Aslında bel-kalça-üst bacak çevresi ölçümleri de alacaktım ama işe hazırlanırken iki bebe paçamdaydı olamadı. Kısmet yarına😁
Uyanır uyanmaz 400ml su içtim.
9da haşlanmış yumurta, peynir, zeytin, kapya ve kıvırcık yedim.
10 gibi duble Türk kahvesi, ve bir avuç elma kurusu.
11de 400ml su daha.
Bu arada kalori hesabı yapmak için yazıo uygulamasını kullanıyorum. Günlük max 1300 kcal almaya çalışıp makro dengesini tuttrumaya çalışacağım🤞
Hadi inşallah