4 aylıkken götürdük bebek tombis olduğu için içine kadar dedi. Birde pipo cizgisi eğri olduğu için çocuk cerrahında olması gerekiyormus. Yürüyünce çocuk kendine geldiğinde yaptırın dedi cerrah. Şuanda yaşına girmek üzere ama ankarada neresi iyi yapar. Cocuk cerrahisi