Elloska keşke yanımda olsanız , dediklerinizin hepsi doğru ben emme olayını düzenliyemiyorum ,uyutmadada az önce mememde uyudu 5 dk olmadı uyandı ağlıyor hemen poposuna vurayım dedim susmadı ayağıma aldım uyudu ama bakalım kaç dk uyuyacak ..Herkes acaba sütün mü yetmiyor diyince insan yetemediğini düşüyor ki kilosu iyi olmasına rağmen ..😢😢😢