Hlyvk benim kızımda 40 ından sonra başladı gaz sancısı günde 2 fincan kimyon çayı içiyordum biraz azalmıştı ama Rezene ve kimyon karışımlı içmeye başladım çok şükür gazını kendi çıkarıyor ağlama krizlerine girmemeye başladı ben bebeğime içirmiyorum ama kendim içiyorum kehribar kolye hakkında bilgim yok ama etraftan çok duydum bende ama genel olarak salya ve diş için bi de bu tavana çakılan hamaklar var onlarda gaz sancılı bebekler için çok iyi diyorlar