Kan alınıp teste bakıldı neferoloji totol ige ama sonuç yok bu ne demek yani alerjisi kanda çıkmamış sanırım 🤷🏻♀️Doktpra Pazartesi götürücem sonuçları ama kanlı ve mukuslu kaka var egzaması var aynı zamanda sanrım çıkmayanlar daha kolay atlatıyormuş internette öyle yazıyo 🤷🏻♀️Bilgisi olan yazarsa sevinirim