Anneler merhaba oğlum 5 aylık geçen hafta öksürük ve ateş vardı doktora gittik Ciğerlerini dinledi birşey yok dedi kan tahlili yaptı temiz çıktı öksürük içinde hava verdi kullandık ama dünden beri öksürük dahada arttı sürekli öksürüyor ciğerden ciğerden kuvvetli şekilde yarın gidicez tekrar ama öksürükten uyuyamıyor bebeğim ıhlamur içirsem ılık ılık iyi gelir mi veya verilir mi 5 aylıkken nolur yardıM edin o öyle öksürdükçe benim içimden nişiler kopuyor