Meva2809 merhaba. Her bebeğe iyi gelen damla farklı olur ,bulmanız gerek deneyerek.bize sub simpleks iyi gelmişti biraz,tabi yine de sancı çekiyorlar. Gaz damlası yanında biogaia probiyotik damla da vermiş çoğu doktor ama bize dememisti forumda gördüm. Probiyotik damla tek başına gazı cikarttirmaz ama tabi bağırsak gelişimi için iyi olur.