Ben yoğun bir kıvırcık saçlıyım. Kaynanam ve görümcemde aynı şekilde tam kıvırcıklar. Benim annem babam abim dalgalı. Demem o ki herkes kıvırcık 🤣 bir tek eşim düz saçlı. Ve benim kızım 3 aylık. Doğduğundan beri saçlar hem dümdüz hemde kirpi gibi hepsi havada 🤣 dökülür yerine kıvırcık çıkar diye hepimiz dört gözle bekliyoruz ama tek tel bile düşmedi. 🤣 o kadar kıvırcığın içinde nerden gitti buldu da babasına çekti anlamış değilim 🙊 şimdi bu saçlar dökülür mü? Dökülürse ne zaman dökülür? Benim kızım kıvırcık olacak mı söyleyin bana 😄