Maviklbk Evet arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi neden gaz olur bu aylarda ? Çok gazlı sürekli ve bu yüzden ne ek gıda verebiliyorum nede anne sütü adam gibi alıyor sebebini bilen yada aynı durumda olup çözüm bulan var mı ??
AliKuzey12 7 aylıgız geçen hafta benimkide öyleydi sürekli gaz sancısı vardı surekli gaz çıkarıyordy sebebini bilmiyorum ama kendiliginden geçti suan iyiyiz
Maviklbk AliKuzey12 benim oğlumda epeydir var ben meme reddi filan sandım yani 3. Ayından beri düzgün emziremedim doktora defalarca götürdüm hepsi geçici süreç dedi hiç gazdan şüphe duymadım taki geçen hafta ateşi yüzünden acile gittik orada akciğer filminde bayağı gaz çıktı demekki gazdan dolayı öyleymiş geceleri sürekli uyanıyor birde gündüz huzursuz sürekli
AliKuzey12 Maviklbk oy kıyamam Allah acil sifa versin bebeğinize bir an once emmeye devam etsin insallah, gaz fena yaa
Maviklbk Aslmra80 evet bende inşallah daha çok dikkat edicem probiyotik başladım oda inşallah fayda gösterir