minikkelebegimmm O zaman bebiş yoktu ama arkadaşım apandisitte ameliyatı oldu emzirirken.
Dr , ona verilen narkozun farklı olduğunu, emzirebileceğini söylemişti. Ama yine de arkadaşım ilk sütü vermedi, sağıp attı, içine dinmediği için..
Öncesinde söylersiniz, ona göre narkoz verirler.