Merhabalar hesaplıyor.com sitesinde bebeğimin 14,5-19,5 haftaları arasında ve atak haftasının 22.gününde olduğu bilgisi mevcut oğlum 4 aylık perşembe günü de karma aşı ve pnömokok 2.doz aşılarınıda olduk ateşi var gibiydi ve calpol verdik dün birşeyi yoktu bugün sesleri biraz kısık ve keyfi yok huysuz ve huzursuz üstelik bugün en son saat 2 de iki göğdümden de 15er dk emdi ve birdaha da emmedi sabah 11den 1 e kadar sonra da saat 3ten 5buçuğa kadar uyudu seslerinin kısık olması ve emmemesi beni oldukça üzüyor ne yapmam lazım bebeğim için sevgili anneler lütfen bu durumu yaşayanlar yardımcı olsun bana :(