Arzumca344 ilk çocuğum daha az uyurdu hatta sürekli kucağımda bacağımda uyumak isterdi. Ama 4 aydan sonra düzeldi. Her uykusu 2 saat olurdu. Kızım doğduğundan beri uykuyu sever. O da öyle gündüz uykuları ikişer saat, aralarda uyansa bile pışpışla geri döndürüyoruz uykuya, en kötü senaryoda bacakta yatarak uyuyor. Ama uyuyor yani. Benimkilerin uykusu bana çekmiş, uykucu🤩 maşallahınızı alırım😁