Ipekada34 Benim bebeğim dokuz aylıkken emekledi ben de kafama takıyordum ama emeklemek bir gelişim göstergesi değilmiş belki de hiç emeklemez direk yürüyebilir ama teşvik etmek isterseniz önüne sevdiği şeyleri koyabilirsiniz gel gel yapabilirsiniz ona özel bir yol hazırlayıp o yoldan size doğru gelmesini sağlayabilirsiniz