elifclkklp Bizimde 11 ay oldu bazen gündüz emzirip uyuturken üyle bir uyku basıyor ki yanına kıvrılıp uyuyasım geliyom ama ev işi yemek, yok bize uyku yok 😏 bizimde gaz kolikti 5. Aya kadar hemde çok çekmiştik 😏 ondan sonra rahatladık derken gece sık sık yanması buyüdukçede daha sık uyanıyor ya😒