Kızlar 5 ay 17 günlük bebeğim ve doğdu doğalı çok dışarı çıkmadık hem burada gidecek yerimiz yoktu hemde eşim bebeklerin dışarda ne işi var biraz büyüsün dedi hep. Benim evde sıkılmalarıma görünce arada bi çıktık yani toplasanız 5 eder 6 etmez yaniiii. Her neyse bugun yine bi çıkalm hava güzel çayı dışarda içelim dedik ama olmadı oğlum aşırı yabancılıyor ben ve eşim dışında kimi görse ağladı hep. Durmadı bunu nasıl unutturabilirim çünkü ben gezmeyi çok seven biriyim şimdiye kadar hep 6 aylık olmasını bekledmm😭