2 ay sonra kızım 1 yaşına giriyor evde kutlamayı düşünüyorum 3 5 yakın dostla falan. Fikir postu olsun hem bana hem yaklaşan doğumgünü annelerine ☺️ Ay elbiseye bir karar veremedim çok güzel şeyler var seçemedim yardım edinnn bir de organizasyon mu tutsam gelip evi süsleseler yoksa ben mi herşeyi alıp yapsam? Organizasyon 500 tl dedi benim almam ile aynı fiyatı hatta biraz daha fazlasını bulabilir ama yine de bilemedim sizce ne yapmalı? Çok heyecanlıyımmm