gkucukkaya Merhaba anneler kızımın suratında dudağının altında içi dolu sivilce gibi bişey çıktı bu normal mi? İçi böyle dolu gibi hani bizlerde de çıkar ya onun gibi
Nasibeerdogan gkucukkaya bizde de aynisi ciktik doktora gittik dalın şampuan kullanıyorduk onu yasakladı isterseniz bi gidin özel bi şampuan kullanıyoruz 🙏
Alibartu gkucukkaya ya bizde de oldu bi ara kendiliğinden geçti hemde iki taneydi ergen sivilcesi gibi hiç dokunmayın bence geçiyor
Emsa Nasibeerdogan bizde dalin kullaniyorz dalin sivilce mi yapiyomus yoksa bebeginize mi yasakladi sadece
gkucukkaya Nasibeerdogan ben 4,5 aydır sebamed kullanıyorum ondan kaynaklı değil bu durum diye düşünüyorum