Sssyyyy 13 gün önce doğum yaptım sezeryan ile 1 hafta sonra kanamam tamamen kesildi bugün yoğun bir şekilde tekrar gelmeye başladı pedi dolduracak şekilde kırmızı normal mi bilgisi olan var mı. Doktora gitmeme gerek var mı.
Gamze0707 Sssyyyy bende normal doğum yaptım benimde öyle bi baktım geldi bi baktim gelmedi bi baktim dolup taşmis bi baktım bi damla öyle öyle tamamen bitti şimdi 26. Gun normal diye dusunuyorum
Elifiknr Sssyyyy aniden kesilip aniden devam edebiliyor bende de öyle olmuştu ama daha erken sanki kesilip tekrar başlaması benim 30. Günden sonra kesildi kesilecek gibi oluyordu
Nur76 Sssyyyy canim bende tam 13 günlük anneyim benimde bugun solu dolu kanamam oldu normal bence bigun az oluyo bigun cok ben klozetten normal wc ye gectim ondandir belki dedim malum tam comelince icimiz daha cabuk temizleniyodur bence
Efemom42 Henüz kesilmesi için erken olabilir ben yaklaşık 15 gün iyi kanama yaşadım, doktorunuzun numarası varsa sorabilirsiniz gitmeden. Çünkü herkesin kanaması farklı oluyor
Sssyyyy Nur76 ya 4 5 gün sürüp tamamen kesilmişti leke bile yoktu bugün baya yoğun gelince korktum normal mi bilemedim
Nur76 Sssyyyy korkma canim ayni gün sezeryan olmusuz benimde bugun dolu dolu kanamam var brnce iyi icimiz temizleniyor
OmerinDefnesi Sssyyyy Bende 3bucuk ay önce normal dogum yaptim.benimde kanamam ilk baslarda normal adet kanamasi derecesindeydi lohusaligimin bitmesine 10 gün kala benimki bir kana bir kana ilk doğum yaptığın günlerde kanamam olmadı yani.Ama ne kanama sanki tavuk kesmiş gibi parcalar falanda geldi ben korktum çünkü bekliyorum bekliyorum kacgün azalcak diye yok.Eşimin yanına ağlayarak gittim ensonunda ben ölüyorum beni çabuk doktora yetistir diye .Esimde panik yaptı noldu falan diye bende dedim böyle böyle diye sonra gittik dotora analttim halimi baktı caltalda ultrasonlada rahmime bakti herşey yolunda hicbiseyin yok bazen lohusa kanaması böyle dengesiz olabiliyor dedi
NinovaLemi Sssyyyy sezeryan doğumda kanamalar düzensiz oluyor. Ben de 15 gün önce doğum yaptım sadece 2 gün kanamam oldu. Sonra sadece sonda takıldığı için idrar kanalından kanama geldi. O da hala devam ediyor. 7. Gün kontrolünde doktor ultrasonla kontrol etti rahim toparlanmis içeride kanama alanı yok tekrar kanaman olmaz olursa adet kanaman olur demişti. Gelen kanama idrar kanalından geliyor olabilir sizde de. Tam olarak nereden geldiğini anlayabildiniz mi?
NinovaLemi Sssyyyy pedinizin ya da ic camasirinizin ust kısmında varsa kanama idrar kanalından geliyordur. Sonda tahriş ediyor çünkü. Eğer daha aşağıda ise rahimden geliyordur. Kanamanız çoksa en kolay anlama yöntemi temizlendikten sonra vajinaniza parmağınızla çok az girin. Kanama varsa lohusa kanamanizdir. Yoksa biraz daha bekleyip idrarinizin geldiği klitorisin de olduğu kısma bir ayna yardımıyla bakın. Gorursunuz zaten
aysnarbc Sssyyyy benimki o şekilde 3 ay sürdü 😀 doktoruma gittim olabileceğini söyledi birşey çıkmadı
aysnarbc aysnarbc evet işk yirmi gün dolu dolu sonra kesıldı bır hafta kadar kırka kadar tekrar dolu sonra bir hafta az az ve sonra 3 aya kadar dolu dolu üzerime falan geçecek kadar hemde 😂
NinovaLemi Sssyyyy yoktur, kontrole gittiyseniz doktorunuz ultrasonla kontrol ediyor rahim durumunu sıkıntı olsa soylerdi