Furkansmomy Kızlar malum havalar cok sıcak bebeğimin yüzünde çene ve alt kısmında ve kollarının katlanan kısmında küçük kırmızı noktacıklar çıktı agız etrafında da var...geçirmek için ne yapmalıyım??
YagmurElamm Furkansmomy bizim de vücutta var canım sık sık yıkamaya çalışıyorum ama başka bi önlem var mı bilmiyorum 😕😕😕
Nebicimanne Furkansmomy bol bol yikayip nemlendiriyorum ben bide kantaron yagi suruyorum oda iyi geliyo ama tam gecmiyo malesef 😑
Furkansmomy YagmurElamm ben de her gün yıkıyorum ama gecicegine artıyo sanki çünkü uyudugunda terliyo ince giydirsem de ondan oluyo galiba 😳
Furkansmomy Nebicimanne her gün yıkıyorum onun dısında elini yüzünü boynunu da kalkınca filan suya tutuyorum 😇 ama gecicegne arttılar uyudugunda terliyo ondan mı oluyo? Bide sıcakta krem sürmemiz nemlendirmemiz dogru mu? Yapıs yapıs oluyo krem sürünce 😂
Furkansmomy Caglaa tek kat giydirip uyutuyorum canım kısa kol zıbın altına pijama okadar ama yine de terliyo uyurken,,..😳 ondan mı oluyodur acaba?
Nebicimanne Furkansmomy krem surmuyorum ben bebe yagi suruyorum 😊 yatmadan once de yikayip kantaron yagi suruyorum gece kalin giydirmiyorum terlemiyor henuz