Boymom8 Bebeğim 2 aylık ve dudaklarında kabarıcıklar oluştu acaba nedir 😔 bilen varsa paylaşır mısınız
Minik1Ege Boymom8 emme kabarcığıdkr normaldir emdikçe o kabarcıklar durur üst kısımda olanları diyorsanız
feratlarkupeklergiremez Boymom8 hiçbir şey olmaz zamanlar geçiyor soyulur yine çıkar acıtmaz kafana takma
Kaderlmc Boymom8 benim kızımda da oldu ilk zamanlar 3 aylık şuan hiç olmuyor ama oluşması normal diye biliyorum soyuluyordu bir zaman sonra o kabaran yer