Bebeğim tam 3 buçuk aylık bizde yaşadık aynı durumu . 3 farklı doktor gördü en son kendi doktoru gördü başlangıç dedi sizinki gib aynı ilaçları ve hava makinesi almamızı söyledi . 8 9 günden sonra kontrole götürdük iyi olduğunu ve ilaçları kesmemizi söyledi . Bebeğimde rahatladi cok şükür . Bİz de hastaneye yatmadan atlattık o süreci . Sizde biran evvel atlatirsiniz inşallah şifa diliyorum 🙏