Herkese merhaba hanımlar. Bugün oluşumun 4aylık aşılarını yaptırdık. 4Aylık olduk. Sağlık ocağı kan damlası verdi. VEGAFERON. Başlamalı mıyım? Sağlık ocağının verdiği D vitaminin kullanmadım doktorumuz başka vermişti. Şimdi de 4 ay kan damlası konusunda kararsız kaldım. Ne yapmalıyım? 💙