Kizlar 3 gün boyunca geçmeyen ishalimiz vardı o kadar çok değildi kusmalar da vardı günde 1 2 defa sağlık ocağına götürdüm antibiyotik verdi ishal kesici ilaç bide soğuk algınlığı verdi hala geçmeyince acile götürdük bugün roto virüsü çıktı fazla değilmiş ama kusma devam ederse yatış yapacakmis şuan serum alıyor serumu bittikten sonra cikicaz kizlar yaşayan var mı geçer mi bu çok korkuyorum nolursunuz ne yapmam lazım bilmiyorum hiç bişey yediremiyorum lütfen yardım edin