48 günlük bebeğim aynı söylediğiniz gibi iki haftadır. Babası bile zor oyalıyor. Kabullenmek lazım cok yorgunsunuz biliyorum ama bu bir süre böyle devam edecek ben bunu anladım artık. Dedikleri gibi gazı bitse dişi baslıcak. Büyüme atağı sandım bende ama iki haftadır olunca anladım öyle değil. Atak matak çok takılmamak lazım bunlara inan her gün ayrı geçiyor. Çok küçükler bize muhtaçlar napalım Allah güç kuvvet versin. Ben bazen kafayı sıyırıyorum kendimi duvarlara vurasım geliyo 🥲 yan yatarak emzir sende gözlerini dinlendirmiş olursun ama dikkat et tabiki tehlikeli o pozisyon biraz