Merhaba guzel anneler 9 gunluk oglusumla happymom dan geldim☺sizlere danismak istediklerim var.oglum sarili oldu doktor surekli kan aldiriyor 2. Gun sarilik basladi 9 gunluk suan sizler bu konuda ne dusunuyosunuz degeri en son 10 cikti ondan once 8 di.sali gunu goturup tekrar kan verdireyim diyorum sizler beklednz mi verdiniz hep kan kiyamiyorm diyolar ki 10 gunden sonra dusus3 geciyor bi yanim korkuyo bi yanim kiyamiyo napsam bilrmiyorum