Rabiacaliskan kendimce ana ara öğün diye bişey uyguluyorum uzun uykudan uyanmışsa mama aralarda meme, mesela 1 2 saat sonra mızmızlanıyo emziriyorum uyurken mama veriyorum günde 4 5 biberon veriyorum gün içindede sayısız emziriyorum. Avent biberon kullanıyorum 4 ay 1 haftalık Red yaşamadım şuana kadar 150 cc veriyorum ben