AyseAlyamm Kızlar kızım şu an 6 ay 2 günlük . Bazı yerlerde 6ay 15 günlük olunca 2 numaraya geçmeli diyordu. Dün mamasi bitmişti eşime mama almasını söyledim o da 6 aylık oldu diye 2 numara almış . Sabah mecbur 2 numara verdim . Bı sıkıntı yaratır mı ?
Ugggg AyseAlyamm bende ona geçince acaba istermi ne fark var diye düşünüyorum ya icmezse 1 numara devamını etcez kafamda deli sorular
Agahinannesi AyseAlyamm bende post açtım şimdi bu konuyla ilgili bebeğim 5 ay 21 günlük 1 numara mı almam gerekiyo yoksa 2 alıp 2 ye başlasam şimdiden sıkıntı olurmu çünkü sadece geceleri veriyorum 8-9 günde 1 kutu mama bitiremicem ziyan olcak
1anne Sorun olcağını düşünmüyorum canım biz 6. aya 2 3 gün kalmıştı mama bitince 2 numara aldık bi sorun olmadı
AyseAlyamm Ugggg tadına baktım pek bı değişiklik yoktu canım Hipp Combiotic kullanıyorum ben ayniydi bence . 2.kez verdim yine içti sorunsuz bı sekilde
poncikci AyseAlyamm bizde hipp combiotik kullanıyoruz canım kızım 9aylık 6.ayda geçtik hiç bişeycik olmaz merak etme 🌺
Agahinannesi AyseAlyamm bende öyle düşündüm ama kararsız kaldım sonuçta 6 ay olur olur hemen bi değişiklik olmuyo 41. Gün rahatlayamadımız gibi😀