Selam kızlar bebeğim 1 yaşında dogdugundan beri sleepy bebek bezi kullaniyoruz ama şu son 1 aydir pişik oldu geciyo gibi ama tekrar geri basliyor doktoruna goturduk kremler verdi ama gecirmedi bez markasini degistirsem mi acaba hangi markayi onerirsiniz