Aysboz Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim hastanede yatıyorum rahim ağzı uzunluğum 10 mm açıklığım 1,5 cm benim gibi olanlar bebişleri ne kadar daha durdu çok korkuyorum erken doğum yapmaktan
2prematureannesi Aysboz Korkulacak bişey yok canım hiç korkma Allah’ın izniyle inşallah bebeğini kucağına alırsın bende 30 haftalık doğum yaptım sezeryanla kilolu olduğum için
DefneNil_ Aysboz Benim rahim ağzı uzunluğum 4.5 du açıklık 1 cm di tüm gebeliğim boyunca yattım iğne vuruldum düşük engellesin diye 20. Haftadan itibaren nts girmeye başladım 31. Haftada erken dopum riskine karşı ciğer geliştirici iğne vuruldum 35. Haftada doğdu kızım küvöze girmedi. Şimdi yanımda uyuyor 2 yaşına 2.5 ay kaldı inşallaj sağlıkla kucağınıza alırsınız. ❤️
Deletedmom789 Aysboz ben 32 haftalıkken 2 cm açıklıkla yatışımı yaptılar. Durdurmaya çalıştılar ama maalesef durmadı, 8 saat sonra 7-8 cm olmuştu
DefneNil_ Aysboz 4.5 cm değil 4.5 mm bebek sürekli aşağıdaydı ve çok erken döndü kafası sürekli baskılıyordu sadece yatıyordum
Merguse Aysboz ben 33 haftalıkken kasılmalarım oldu hastaneye gittimde 3 cm acıklık vardı durdurmaya calıştılar durumadı acıklık devam etti sabahına doğum yaptm 38 gün küvezde kaldı büyük ihtimal sana ciger geliştirici yapmışlardır sancında yoksa yat derlr sana zamanında doğr inş bebişin ciğerleri geliştikten sonra haftası cok önemlş deil 35 ci haftada doğum ypn arkdşmn bebeği küveze girmedi inşallah seninki zmanında doğar canını sıkma uzun oldu biraz kusura bakma
Annekizz Aysboz Benim 25. Haftamda açılmam vardı 36. Haftaya kadar 6 cm oldu doğuma aldılar sezeryen oldum bebek ters olduğu korkma yani öyle hemen açılmıyo durdururlarsa ki 30. Hafta çok iyi
Mammamiaa_ Aysboz 34 haftalık doğum yaptım 6 cm açılmam olmuş ve sancım 100lerdeydi. 30.haftadan beri sancım vardı. Yerimden kalkmadığım halde. Oğlum 22 gün küvözde kaldı. Bu süreçte yapmanız gereken iyi kilo aldırmak bebeğinize. 1 y.k tahin 1 y.k pekmez 1 su bardağı süt 1 muz Blendrdan geçirip için hergün 1 tane
Deletedmom789 Aysboz 25 gün kuvözde kaldı ikizlerim henüz emme refleksleri olmadığı için. Ciğer geliştirici iğne vurdurmuştum ama haftaları erken olduğu için oksijene ihtiyaç duydular. Sonra taburcu oldular şuanda da 15 ay 21 günlükler gelişimleri gayet güzel
Miracimmm Aysboz benimde 27 haftalık bebeğim ve 1 cm acilmam var erken doğum riskim var 1 hafta geriden geliyormuş gelişimi sancım durdurdular ciğer gelistirici de vuruldum şimdilik iyiyim ama sonra nolur bilmiyorum
1prens1prensess Aysboz 31.haftamda 1cm açıklığım oluştu doktorum evim yakın diye yatırmadı beni ama tuvalete bile kalkma gerekirse diye uyardı hatta şu hastane merdivenleri bir kere çıksan çocuk gelir kanalda kafası iyice aşağıda rahim ağzının iyice gevşemiş incelmiş yami dedi gel gelelim 38 haftada doğum başlatmaya karar verdik 1.5la doğuma girdim 6-7 saat boyunca 2 oldu devamı gelmedi sezeryana alındım😂doktorum gelmesin diye uğraştık şimdi bize trip atıyor kendi gelmiyor demişti inşallah sizde sağ sağlim doğurursunuz yani ben tam 7 hafta gezdim öyle gezdim derken sadece yattım🤷🏻♀️
Miracimmm Aysboz hayır canım olctulerse bilmjyorum ama direk yatış verdiler 1 gece yattım çıktım şuan iyiyim sık sık dinlen dedi bende öyle yapıyorum