Deletedmom_71 Kızlar biz suan 44 gunluguz 2 numara kullanıyoruz 3370 gr di 1 aylık kontrolünde sizlerin bebisleri kilo ve kac numara sleepy bebek bezi kullanıyorsunuz
Gullcann Deletedmom_71 Ben oğlum o kilodayken 1 numarasını kullanıyordum. Şuan 4 ay 29 günlük 7 küsür olmuştur 5 ay kontrolünde öğreneceğim. 3 numara kullanıyorum bu ay yavaştan 3+ ya geçeceğim.
Sibel_87 Deletedmom_71 bizde 1 aylık olduk 35 günlüğüz 2.numaraya bugün geçtim fakat çişi hiç sızmazdı bugün 2.numarada sızmış anlamadım takip edicem bakalım.4.370 kilomuz 1.ay kontrolünde öyleydi..
Deletedmom_71 Sibel_87 bağlarken hareket ettirdiyse bacaklarını sıkı olmamıştır. 1 de bizim cok taştı ondan 2 ye geçtim bende
Efemom42 33 günlük bebeğim 2 gün önce 5150 gr çıktı doğduğundan beri 2 numara kullanıyorum. Ama bacak lastikleri iz yapıyor, 3 numara denedim sanki biraz büyük gibi geldi
Deletedmom_71 Efemom42 iz yapıyor ya kızarmaz mi sence cwnim bend3 de 1 hem dışına tasiriyordu çişi hemde bacakları kızarıyor 2 ye geçtim o yüzden
DurununAnnesiiii Bizde 52 günlük olduk 1. Ay kontrolünde 3.700 gelmiştik ozamn1 kullanıyordum . Şuan tam kg bilmiyorum ama Hala 1 numarayla devam ediyoruz rahat oluyo
Mertela_32 Deletedmom_71 Doğdu 3600 kg 1 numara kullandık ama çok küçük geldi ve sızdırıyordu daha sonra sünnet oldu 9: günde 2 değil direk 3 aldık iyiki de öyle almışım ne sızdırma ne sıkma hiç bi şey olmuyor
Gullcann Deletedmom_71 Doğrudur canım. Bebislerinde vücut tipine göre değişiyor. Hepsinin kiloyu aldığı yer boyu vs etkili bezde de