Buse_efe bizde rutin olarak 5. Gün sarılığa baktılar, topuk kanı aldılar hemde işitme testi yaptılar. 15. Gün triodine bakmak için kan aldılar. Sonra 1.5 aylıkken de kalça ultrasonuna baktılar. Göz muayenesi de olması lazımmış ama kimse dememişti bende bilmiyordum. 2 aylıkken götürdüm ona da öğrenince