EcrinYusuf Merhaba kızlar. Size bir sorum olacak. Evimiz doğalgazlı ortalama 23 derece falan oluyor. Bebeeklerime ince baharlik takımlar giydiriyorum. Sizce kıslik mi giydirmeliyim? Doğalgazlı evde oturanlar sizler bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz ev içinde?
Snowglobe EcrinYusuf bizim de ev o dereceler de. Dışına takım yada tulum içine zıbın giydiyorum. Bi tek uyanınca süveter hırka giydiriyorum. Ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum.
Rahimesevda EcrinYusuf benim kzim emekledigi için ve artık yerler ne kdr dogazli olsada soğuk oluyor o yüzden altından bir tane tayt giydiriyorm tekrar bir tane daha altlık giydiriyorm zıbın ve çok kalın olmayan uzun kollu giydiriyorm iki tane çorap giydiriyorm
Mommqueen EcrinYusuf 22-23 derece evim yarım kollu zıbın üzeri ince penye tulum giydryorum yada tek uzun kollu zıbın altına penye pijama
Deletedmom5284 Benim kız yerlerde sürünüyor hep, ev yerden ısıtmalı ama yinede lcwnin patiklerinden giydiriyorum kaymaz özellikli olandan, üstüne tulum ve hırka
EcrinYusuf Mommqueen benim gibi giydiriyorsunuz siz de. Arada kalıyor musunuz siz de giyim konusunda?
MomyNurse EcrinYusuf Evimiz oturduğumuz oda ve ev geneli 23 derece içine kolsuz zıbın üzerine tek parça ince penye tulum ayağına ince çorap giydiriyorum. Yatak odası soğuk 21 derece zaten yatarken pijama giydiriyorum orta kalın penye alt üst aynı ince çorap ve kolsuz zıbın .
Asiaa EcrinYusuf benimde evimin sıcaklığı ortalama 23 maksimum 24 derece aralığında. Zıbın üzerine uzun kollu alta 1 pijama bide çorap fakat çorabı genel olarak atıyoruz genelde çorapsız takılıyoruz 🙈
rua_da_senhora_das_verdades EcrinYusuf sıfır kollu zıbın üzeri tek kat takım ya da tulum. Ve tek kat çorap. Kalın olmuyor yani.
Denizzz88 EcrinYusuf bizim ev de 24-25 derece arası içine kolsuz atlet zıbın üstüne uzun kollu zıbın altınada ya patikli altlardan yada patiksiz alt ve çorap giydiriyorum. Sabah ilk uyandığında ev biraz daha serin olduğu için o zaman bide yelek giydiriyorum üstüne
Gulcehuma Merhaba bizim evimizde 26 27 derece oluyor en düşükte olduğu halde. Bende zıbın ince pamuklu alt üst takım giydiriyorum tek kat çorap.
Mommqueen EcrinYusuf yoo hiç kalmıyorum benim oğlum sıcagı hiç sevmıyor kalın bişey giyince çok ağlıyor soydgum an susup rahatlıyor oğlumdan yola cıkıyorum ben 🥰