nurhan-ada bizde ateş olmadı ama uyku hali vardı gece 3e kadar halsiz şekilde uyudu, gece 3ten sonra kendine geldi. Ertesi gün huzursuzdu sürekli ateş takibi yapın. Rota aşısına gelince bebekler çok ağır geçiriyor mutlaka yaptırın şuan salgın var. Allah muhafaza yakalanmasındansa aşı olması daha iyi...
aşı ücretinden çok daha fazla hastane masrafları oluyor bu da ayrı bir külfet 🤦🏻♀️