Arenbuse58 1 bucuk yasinda oğlum benimde doğduğundan beri prima kullandık ama geçen ayki zam yildirdi beni açıkçası. Oğlum beyaz ve hassas tenli bir çocuk buna rağmen pişik yapmadi ve sızdırma da hiç olmadı 1 aydır kullanıyorum sleepy i. Ama bionatural olanı kullaniyorim badem sütlü yazıyor cildi besliyormus pişik yapmaması buna bağlı olabilir denerseniz eğer bionatural deneyin