buzlulimonata ikizlerinannesi2985 4-5. aydan sonra sima olarak cok degisti. Ilk dogan cocukla su an evde yanimda oturan cocuk bambaska😬hic yanimdan ayirmadigim icin orda burda karistirmadigima eminim yoksa kesin parkta orda burda karistirdim hastanedeki cocuk bu degil derdim😂😂
Derinsu34 ikizlerinannesi2985 gerçekten de öyle mi oluyor. O kadar çok ihtiyacımız var ki güzel şeyler duymaya. Kolik bitti çok şükür şimdi de 4. Ay atağı başladı. Allah yardımcımız olsun 😊😊
ikizlerinannesi2985 Derinsu34 ikizi erkek mesela ona hiç bir şey olmadı. Ama kızımın karakteri değişti resmen. Şuanda 1 yaşındalar, hala öyle maalesef. Ama her bebek bir değil. İkizler bile bir değil :)
VMS Derinsu34 biz de 5 ayi doldurduk bu 4. Ay atagi belirtilerini yeni yasiyoruz kolik sukur en zoruydu o 3.5 aylikken bitmisti
pilavustutavuk pilavustutavuk yüz tipi 6.ci aydan sonra oturdu , huy olarakta 11 aylik suan son 1 haftadir onu taniyamiyorum resmen 😄 yemiyor içmiyor sürekli bisey istiyor huysuz uykusunu tam alamıyor var da var 🙄
Masalina VMS her ay değişiyor suanki durumum inat üzerine 28 aylık kafama oturuyor sevmiyorum bu hareketini diyorum. Sev annem bu hareketimi diyor. Ağzım burnum kapalı yazıyorum 😁😁
DefneNil_ VMS Sürekli değişiuor ama en çok 18. Aydan sonra değişti herşeyi ben yapabilirim havasında hanımefendi şu an 21 aylık. 2 yaş sendromundayız 🤦🤦🤦