Arkadaşlar yarın çalışmam gerekiyor yarında 18 aylık olacak aşısı bu zamanlar ama ne zaman hatirlamiyorum asi kartimizi kaybettik ona göre izin alacağım ne yapacağımı şaşırdım yarın sabahta ogrenebilirim de geç olur e devlette falan görünmüyor mu? Acaba bilginiz varmı?