Hanzade13 bebeğimi ilk şehir hastanesine götürüyordum kontrollere sağlıkocağının yaptığı şeyler yapıp gönderiyorlardı benim de içime hiç sinmiyordu. Kakasında mukus var diyordum umursamıyorlardı. Bebeğim 2 aylıkken vedat beye götürdüm hemen kaka tahlili istedi bebeğimde laktoz intoleransı varmış damla kullanıyoruz. Doktor muayenede ciğerlerini dinliyor, eldivenle pipisine testislerine poposuna bakıyor, bıngıldağına bakıyor , kafasını kontrol ediyor, ağzına boğazına bakıyor ,ters çevirip vücuduna bakıyor bacaklarının boyuna bakıyor baş çevresi kilo boy bunlara bakıyor. Ben memnun kaldım muayene ücreti 140 TL askeri personele yüzde 20 indirim de uyguluyorlar