Berrakdt tabiki açık alanda yerler park bahçe vs bebek içinde sizin içinde temiz hava alma açısından çok daha iyi olabilir ama ne yalan söyleyeyim ben ne zaman açık alanda bir yere gitsem koştur koştur geri dönüyordum yenidoğan döneminde bebeğim kolikti mememde yaşadı 4 ay nerdeyse, sürekli altına yapıyordu vs zor oluyordu. Ben avm leri tercih ettim bu yüzden daha çok özellikle bebek bakım odasına gidip geldim kolayca alt değiştirme ve emzirme için tabi siz kapalı alan tercih etmek istemeyedebilirsiniz