Deletedmom636262
Benim bebeğim Perşembe günü sünnet oldu 3 aylık.
Evde oldu sünnetini
Sünnet kilodu aldım 2 tane aslında gereksizdi başta
Bezlendiği için kurumuştu
Benden sana tavsiye rif i bul. Sanırım kaldırılmış. Biz sünnet olduğu gün aldık bir gün sonra 4 eczane gezmemiz sonucu 2 tane bulabildik.
Redekain de aynı şekilde.
Sünnet olduğu gün aldık, dün bitti. Eczacı eşime başka bir ürün önermiş lokalen Aynı oda uyuşturuyor buda demiş. İsimleri farklı ve ikisinde de lidokoin haricen kullanılır yazıyor.
Çocuğum onu sürünce ciyak ciyak bağırıyordu redekainde çok sakindi.
Bugün içeriğine baktım ikisininde lokalen de alkol ve paraben bulunuyor redekainde yok. Bugün eczaneyi arayıp sadece 1 adet redekain bulabildim. Çocuğumun pipisi tahriş olmuş beze yapışmış yaradan. Sünnet külodunu bu sebeple kullanmaya başladım.
Bu iki ilacı kesinlikle bilin redekain gerçekten ağrısız uyuşturuyor ama lokalen öyle değil 🤷 onun harici bol bol havalandırın. Kremi sürünce uyuştuğu için heryere işiyorlar bilginiz olsun geçmiş olsun şimdiden
Normal şartlarda lokalen olmasaydı dün iyileşmişti tertemizdi pipisi. Lokalen i sürdüm çocuğumun pipisini mahvetti. Benim tavsiyem redekain ve kırmızı iğne bol havalandırma ve bezine zeytin yağı döküp bezi kapatma. Zeytin yağı da kurutur. Bize sünnetçiniz bunları dedi yaptık kurumuştu ama eczacının farklı ürün satması sonucu geri işkencesi başladı yavrumun