Dilanguven 1.5 ay önce doğum yaptım. Lohusa kanamam bitti. Aşırı derecede yoğun ve hiç kesilmeyen adet görmeye başladım, bu sebeple hormonlu spiral taktırmak istiyorum işe yarıyor mu deneyimleyenler benimle tecrübelerini paylaşırsa sevinirim…
Tuba Dilanguven hormonlu spiral nasıl bilmiyorum bende bakır spiral takılı fakat bildiğim kadarıyla yoğun ve kesilmeyen adet yaşayan kişilere spiral önerilmiyor
FatosToprakDeniz Dilanguven ben 1.5 yil önce taktirdim. İlk aylar ara ara lekelenme yaptı sonra geçti. 1 yıldan fazladır ped kullanmıyorum. Regl kanamalarim çok azaldı. Ağrı sancı da olmuyor. Ben çok memnunum. Doktorunuzla görüşün uygun görürse mutlaka deneyin
Mom622626 Dilanguven ben 3 sene önce taktırdım. Bende rahim duvarı kalınlaşması var bu yüzdende adet dönemim ağırılı ve yoğun kanamalı geçiyordu. Spiralden sonra adetim nerdeyse hiç gelmiyor. İki ayda bir bir kaç damla oluyor o kadar. Çok rahatladım kan değerlerim yerine geldi. Bu tür sorunlar için ben kesinlikle tavsiye ederim.
Dilanguven Tuba bunun içindeki hormon adeti azaltıyor veya tamamen kesiyor 5 sene boyunca gebeliği engelliyor diye duydum ama ben de çok emin olamadım, bakır spiral nasıl adet konusunda
Tuba Dilanguven evet olabilir onu mutlaka danışın doktorunza☺️ Bende ilk günü çok geliyor sonra az geliyor
FatosToprakDeniz Dilanguven benim hep 10 günü geçerdi. Adet sancimda çok olurdu. Hayatım boyunca kansızlık ve demir eksikliği yaşadım. 1 yıldan fazla oldu tüm şikayetlerim geçti.
Dilanguven FatosToprakDeniz çok sevindim inşallah benim de geçer canım psikolojim gerçekten çok bozuldu yüzüm bembeyaz kansızlıktan herkes soruyor ne oldu sana diye umarım bende de işe yarar
Dilanguven Mommqueen keşke olmasa çok yoğun ve hiç kesilmiyor adetim çok moralim bozuluyor sürekli kıyafet değiştiriyorum malesef 😔
FatosToprakDeniz Dilanguven bazı kişilerde kanama tamamen kesiliyor ama adet kanamasinin tıbben bir yararı yok demişti doktorum. Benim regl im düzenli. Her ay aynı zamanda oluyorum ama miktarı çok azaldı. Denemenizi öneririm. İnşallah sizde de işe yarar
Dilanguven Tuba benimde öyleydi doğumdan önce ve çok düzenliydi, doğumum çok zordu covid oldum hastaneye yattım erken doğum oldu kan sulandırıcı iğneler yapıldı bundan dolayı kanamam olduğu düşünülüyor inşallah benimki de düzene girer canım 😊
Dilanguven Mom622626 ya inşallah ben de böyle olurum gerçekten psikoloji olarak bitik durumdayım hem lohusa sendromu hem bebeğe alışma süreci hem de böyle sıkıntılar kansızlıktan başım dönüyor artık yarın doktorumla görüşcem inşallah onaylar ben de kurtulurum Allahın izniyle..