Banu- bizde bebegimle geçirdik 6 bucuk aylık, yeni bitti, emmesinde sıkıntı yoktu ama bebegiöin, atesi cıkmıstı birkaç gün onun dısında bir sıkıntı yasamadık birde öksürük baslıyor daha sonra, zorlamadan istemeiginde bırakın, sonra unutunca teklif edin sürekli, ama istemezse zorlamayın illaki emicek aç kalıcak , onlar daha kolay atlatıyor merak etmeyin endise etmeyşn bizim bugun bitti karsntinamız hiçbirseyimizde kalmadı allaha sükür