Visnelivotka bende 7 ay sonra oldum hatta korktum yine hamilemiyim diye ama yoktu hatta test alacaktım gorumcem bırakmadı geri çekilme ile korunuyoruz ama dikkat ediyoruz çok şükür bugüne kadar öyle bir sıkıntı olmadı eşim prezervatif kullanmıyor sevmiyor ilaç bırakmıyor zararlı kaldık öyle dr gidip bir yöntem alacam hangisi geç hamile kaldım yinede korkuyorum her ay adet olmaya yakın olacam mi diyorum çok şükür oluyorum