Visnelivotka bende ilk sezeryanımda çok düzenli her ay olmuştum ikinci 4 ay önce oldu lohusalıkta sadece bir hafta kanamam oldu sonra 2 kere adet oldum şuan adet zamanım 1 gün geçikti hala olmadım çok stresliyim ik bebeğimi emzirememiştim şuan emziriyorum emzirirken düzensiz olur diyorlar ama yinede çok korkuyorum umarım bende olurum 😔