Annekizz 9.5 aylık 4-5 gündür yemek yediremiyorum ya oyunla denedim bi bana bi sana denedim yokk 1-2 kaşıktan sonrası yok. Sevdiği şeyleride yedirdim yok önüne koydum kendi yesin diye yemiyor oynuyor 1 tane danone yiyor gerisi yok bi danone bi yemek denedim yemeği görünce ağzıno kitliyor anlıcanız herrr şeyi denedim napıcam 😩😫
Defneninannesie Annekizz dıs donemidır atak donemı olabılır bırsz sabır mama verın emiyorsa emzırın bazı dönemler oyle olabılıyo
Sanemim Annekizz 1 yaşına girdik canım bu zmana kadar doğru düzgün hiçbişey yemedi ne kadar zorlarsan zorlayım olmuyor ,ne yapacağımı bende bilmiyorum
Deletedmom789 Annekizz diş dönemidir. Sabırlı ol. Ama sırf yesin ne olursa olsun diyerek danone de verme, o zaman sancısı yokken de bu yöntemi kullanır minik fındık ❤️ yemiyorsa bırak zorlama
Srhtzlyh Annekizz atak zamanında canım normaldir düzelir yakında yine eski düzenine girer😊 benim kızımda 10 aylık bikaç gündür daha iyi
Annekizz Defneninannesie Emiyor canım diş çıkarıyor evet ama diğer dişlerde hiç olmadı böyle bişey çok sıkıldım 😫
NurCum Bende Kendim de Sıkıntı Var Sanıyordum 😁 Aynı 9.5 Aylık Kaç Gündür Yemiyor ve Yemek Yemeye Çok Alıştığı İçinde Formül Mama İshal Yaptı Ki 8 Tahıllı Katıp Veriyorum Koyu Olsun Doysun diye Nasıl Bir Dönemse Anlamadım Okadar İştahlı Bir Çocuktu Ama Malesef Ağzını Açmıyor Bende Pekmez Karadut Özü Keçiboynuzunu Az Suya Katıp Veriyorum Ki Güçten Düşmesin Diye Yoksa Hiç Bişi İstemiyor
Annekizz NurCum Evet kızımda çok güzel yiyordu nolduysa bianda gitti o bebek yani bende meyve veriyorum
Annekizz Deletedmom789 Evet çok fena donone verince hemen ağzını açıyor artık bilerek yapıyo diyorum 🤦♀️
giyus06 Benim kızımda maşallah istahliydi ne verrsek yiyordu su diş dönemine bı girdik asla hc bişey yemez oldu ağzından geri cikariyo delirmemek elde degl sadece çorba iciyo başka hcbbsey yemiyo çok üzülüyorum. Alt iki dişi çıktı tamam duzelr dedim hala aynı asla yemiyo 3 gün sonra 10 aylık olcaz
Annekizz giyus06 Benim kızım çorbada içmiyorki şükret ağzına alsa çıkarmayı bilmiyor yutacak ama iş ağzına o yemeği verebilmekte
Sanemim Annekizz açlıktan değildir canım tahminen mama sını içiyorsa ona umut ediyor olabilir ,bide diş dönemi canım büyük ihtimal ondan yemiyordur. Benim kızımda emer ,mamasını içer ama yemeye gelinc3 ağzını kitliyor ,açmıyor bi türlü yemeye alistiramdim
NurCum Annekizz Ben Sebzeli Etli Krepler Pankekler Mantılar Yapıyordum Dişini Kaşıyarak Yesin Diye Ama Yok Malesef En Sevdiklerini Dahi Reddediyor
Saadet12Irmak Benimde 14 aylık kızım benimkinde yemiyor ne yaptıysam olmadı bende deliricem artık valla mama da vermek istemiyorum zaten günde 3 öğün mama yiyor napcağomı şaşırdım doktora götürcem artık ben çare olamıyorum
Deletedmom789 Annekizz tabii biraz da naz var işin içinde ama lütfen verme annesi ❤️❤️ kendin muhallebi yap şekersiz, muz ezerek koy içine bir de öyle dene bakalım. Tarif bulup veririm sana sütsüz
Saadet12Irmak Annekizz çok zor ya acayip zor hemde bu çocuklar bir yemek yemiyor bide uyumuyor yani ben anlamadım bu işten bişi
NurCum Annekizz https://imgyukle.com/i/kBLBgc ben böyle yapıyorum kendi tarifim bu çok seviyordu oğlum isterseniz bi deneyin
Deletedmom789 Annekizz https://www.instagram.com/reel/CMSSAUyh6FY/?utm_medium=copy_link Anladım canım, bu sayfaya da bak istersen pratik tarifleri var
Saadet12Irmak Annekizz benimki doğduğundan beri doğru dürüst uyumuyor kolik bir bebekti bide aşırı zordu şimdi de yemek yemiyor hiçbir şekilde bebekken herseyi istiyordu gaz yapar diye vermedim keşke verseydim valla en azından iştahlı olurdu doktoru ebeyi dinledim şimdi de hiçbişi yemiyor