Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük.Bu zamana kadar gaz nedeniyle ağladığını kolay kolay hatırlamam.Karnından hep ses gelirdi ama bu kadar ağlamazdı.3 gün önce 2 hastane gezdik.Bas bas bağırıyordu resmen elimde ugundu nefesi gitti çocuğun.O günü hiç hatırlamak istemiyorum kan ter içinde kalmıştım.Bir oraya bir buraya hastane de koşturuyorduk.Hiç böyle bir şey yaşamadım.Doktor bagırsaklarında yoğun gaz var dedi.3 gündür burnumdan geldi tükendim.Gaz daha olmaz bitti dedim şu olana bak.Böyle olan var mı ya